79760417649869882025.png
Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11  
Меню сайту
Новини ПедПРЕСИ
Календар
«  Вересень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Погода
Міні-чат
200
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 0
Гостей: 0
Користувачів: 0

Навчальний план

І. Загальні положення

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 11 є загальноосвітнім навчальним закладом, у якому навчаються в 41 класі 1190 учнів. Середні наповнюваність класу 29 учнів.

Навчально-виховний процес здійснює 81 педагогічний працівник.

Школа № 11 має статус багатопрофільного загальноосвітнього навчального закладу.

Для учнів основної школи організовано навчання у допрофільних класах (8,9) з поглибленим вивченням окремих предметів. Учні старшої школи мають можливість обрати різні профілі навчання.

Робочі навчальні плани загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 11 на 2011 – 2012 навчальний рік розроблено на основі листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 29.04.2011 № 1/9-325 «Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів на 2011/2012 навчальний рік».

Робочий навчальний план початкових класів складений на основі Типових навчальних планів для початкової школи, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 29.11.2005 р. № 682.

Організація навчання в початкових класах здійснюється за навчальними програмами, розробленими відповідно до Державних стандартів початкової загальноосвітньої освіти та затвердженими Міністерством освіти і науки України (наказ від 20.06.2006 р. № 469 згідно з рішенням колегії від 24 травня 2006 року):

- «програми для середньої загальноосвітньої школи», 1-4 класи (К.: Початкова школа, 2006 р.);

- «Фізична культура. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів», 1-4 класи, авт. Зубагій М.Д. та ін.. (Х.: Ранок, 2006 р.).

Згідно з інструктивно-методичним листом МОН «Особливості організації навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів» вивчення курсів варіативної частини передбачено такими програмами:

- «Риторика», 1-4 роки навчання, авт. Науменко В.О., Захарійчук М.Д. (Т.: Мандрівець, 2009);

- «Логіка», 2,3,4 класи, авт. Мишкин О.Я. (К.: Початкова школа, 2006,2007; Т.; Мандрівець, 2009).

У 1-му класі українська мова поділяється на читання і письмо: 4 год. читання, 4 год. письмо на тиждень.

У 2-му класі на вивчення української мови протягом навчального року виділено 4 години української мови і 3 години читання.

У 3–4-х класах здійснюється поділ української мови таким чином: у І семестрі – 4 год. української мови і 3 год. читання, у ІІ семестрі – 3 год. української мови і 4 год. читання.

У 1–4-х класах на вивчення математики виділено 4 год. на тиждень.

Вивчення іноземної мови розпочинається з 2-го класу відповідно до Типового навчального плану початкової школи з українською мовою навчання, 2 години на тиждень.

У 1–2-х класах освітня галузь „Людина і світ” реалізується через навчальний предмет „Я і Україна”, який використовується для вивчення „Ознайомлення з навколишнім світом”, 1 година на тиждень.

У 3–4-х класах навчальний предмет „Я і Україна” вивчається окремим предметом 1 год. на тиждень „Громадянська освіта”, 1 год. на тиждень „Природознавство”.

Освітня галузь „Мистецтво” реалізується предметами „Образотворче мистецтво” у 1–4-х класах – 1 год. на тиждень та „Музика” у 1–4-х класах – 1 год. на тиждень.

Освітня галузь „Технологія” реалізується через предмет „Трудове навчання: технічна та художня праця” у 1-х класах 2 год. на тиждень, у 2–4-х класах – 1 год. на тиждень.

Освітня галузь „Здоровя і фізична культура” реалізується таким чином: у 1–4-х „Фізична культура” 3 год. на тиждень, у 1-4-х класах – „Основи здоровя” – 1 год. на тиждень.

У 1–4-х класах із варіативної складової 1 год. використовується для проведення індивідуальних занять з учнями.

У 1-4-х класах введено 1 год. курсу „Риторика”, спрямована на виховання комунікативної культури дітей, навчання конструктивному спілкуванню, формуванню в них комунікативної грамотності та психологічної готовності.

У 2–4-х класах 1 год. курсу «Логіка» допоможе молодшим школярам оволодіти новими розумовими операціями, логічними прийомами мислення, творчим підходом до розвитку тієї чи іншої проблеми.

Для 5-9-х класів навчання здійснюється за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженими наказом МОН України від 23.02.2004 р. № 132 зі змінами, внесеними наказом МОН України від 05.02.2009 р. № 66 (додатки № 2); для 8-9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням окремих предметів – за Типовими навчальними планами, затвердженими наказом МОН України від 18.02.2008 р. № 99; у 10-11-х класах  навчання буде здійснюватися за Типовими навчальними планами, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 р. № 834  для фізико-математичного, історичного, української філології та технологічного профілів (додатки № 5,8,9,10).

Повноцінність загальної середньої освіти забезпечується реалізацією як інваріантної, так і варіативної складових робочого навчального плану, в якій передбачено додаткові години на предмети та курси за вибором, факультативи, індивідуальні та групові заняття. Предмети та курси за вибором визначаються у межах гранично допустимого навчального навантаження з урахуванням інтересів і потреб учнів, рівня навчально-методичного та кадрового забезпечення.

Інваріантна складова робочого навчального плану основної школи забезпечує реалізацію шкільної освіти на рівні Державного стандарту. Робочий навчальний план школи ІІІ ступеня реалізує зміст освіти залежно від обраного профілю навчання.

ІІ. Порядок вивчення окремих предметів та реалізація варіативної складової

Основними засадами навчального процесу школи є гуманізація, гуманітаризація освіти, орієнтація на розкриття та розвиток творчого потенціалу учнів, що визначається змістом навчальних програм, які реалізуються на основі Державного стандарту загальної середньої освіти.

Вивчення предметів інваріантної частини робочих навчальних планів початкової та основної школи забезпечує реалізацію змісту шкільної освіти на рівні Державного стандарту, старшої школи – реалізує зміст освіти залежно від обраного профілю навчання (української філології, історичного, фізико-математичного, технологічного), що дозволяє забезпечити здобуття учнями повної загальної середньої освіти понад державний стандарт, здійснювати науково-теоретичну, гуманітарну, суспільно-гуманітарну та загальнокультурну підготовку дітей.

Відповідно до Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах (додаток 2), затвердженого наказом МОН України

№ 128 від 20.02.2002 р. «Про затвердження Нормативів наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсую чого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп подовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів», у школі здійснюється поділ класів на групи при вивченні таких предметів (у тому числі і профільних):

-  української мови у 8-В, 9-А класах

-  англійської мови в усіх класах

-  німецької мови в усіх класах

-  трудового навчання у 5-9-х класах

-  технологій у 10-х класах

-  фізкультури у 10-11-х класах (п.6 «При проведенні уроків з основ здоров’я та фізичної культури у 10-11-х класах(окремо для хлопців і дівчат)»)

-  інформатики в усіх класах (п.7 «При проведенні практичних занять з інформатики з використанням комп’ютерів»).

Робочі навчальні плани ЗОШ І-ІІІ ступенів № 11 для класів школи ІІ ступеня (8,9 класи) передбачають допрофільну підготовку учнів з поглибленим вивченням рідної мови (8-В, 9-А) та математики (8-А). Це дає можливість у залежності від запитів учнів формувати 10-11-ті класи за певними профілями та відповідають Типовим навчальним планам, затвердженими наказом МОН України від 18.02.2008 р. № 99.

Учні 5-х, 6-х, 7-х, 8-Г, 9-Б,В класів навчатимуться за Типовими навчальними планами з вивченням мов національних меншин (додаток № 2).

Враховуючи потреби випускних 9-х класів у напрямах і профілях навчання, їх допрофільну підготовку та, маючи належне навчально-методичне та кадрове забезпечення, було сформовано 10 класи за профілями навчання: української філології та технологічний (додатки № 9,10 до Типових навчальних планів, затверджених наказом МОН України від 27.08.2010 р. № 804).

11-ті класи продовжуватимуть навчання за такими профілями: фізико-математичний, української філології, історичний, технологічний (додатки № 5,8,9,10).

Реалізація допрофільного і профільного навчання відбувається за рахунок інваріантної та варіативної складових робочого навчального плану.

Варіативна частина робочого навчального плану передбачає додатковий час на поглиблене вивчення предметів, введення профільного навчання, додаткових предметів та курсів за вибором та проведення факультативних занять.

На паралелі 5-х класів кожен учень може вивчати один із запропонованих факультативів.

Учні 6-х класів можуть обрати всі запропоновані факультативні курси (кожен учень – 3 години).

Учні 7-х класів можуть обрати для вивчення всі запропоновані факультативні курси (2,5 год. на одного учня).

Учні 8-Б та 8-Г класів можуть обрати для вивчення 5,5 години кожен із запропонованих факультативних курсів.

Учні 8-А класу, окрім математики (+4), за рахунок варіативної складової вивчатимуть курс за вибором з російської мови (0,5 год.), а також 2 год. факультативного курсу.

У 8-В класі, окрім вивчення української мови (+2), за рахунок варіативної складової учні вивчатимуть курс за вибором з російської мови (1 год.) та 3,5 год. факультативних курсів.

Учні 9-А класу, що вивчатимуть поглиблено українську мову (+2 за рахунок годин варіативної складової), будуть вивчати курс за вибором з російської мови (0,5 год. на реалізацію принципу наступності), з правопису української мови (1 год.) та запропоновані факультативні курси.

Учні 9-Б та 9-В класів можуть обрати всі запропоновані факультативні курси.

Учні 10-А та 11-Б класів (української філології профіль) пропонується 1 год. спецкурсу за рахунок варіативної складової навчального плану. Кожному учневі 10-А класу можна вибрати 3,5 год., а кожному учню 11-Б класу – 3 год. факультативних занять.

Кожен учень 10-Б класу (технологічний профіль), крім підсилення української мови (+1) за рахунок варіативної складової, може обрати 3,5 год. із запропонованих факультативних курсів, а кожен учень 11-Г класу (технологічний профіль) обирає 3 год. факультативних занять.

Учні 11-А класу (фізико-математичний профіль) у зв’язку з гранично допустимим навантаженням у 33 год. на одного учня можуть отримувати індивідуально-групові консультації з курсів «Введення у фрактальний аналіз» (1 год.) та «Методика розв’язування нестандартних задач з фізики» (2 год.)

Учні 11-В класу (історичний профіль) будуть вивчати спеціальний курс (1 год.) за рахунок варіативної складової навчального плану.

Відповідно до Інструктивно-методичних рекомендацій щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011 – 2012 навчальному році учні 11-х класів будуть вивчати:

І семестр                               ІІ семестр

Біологія                      2                                             1

Екологія                     -                                              1

Художня культура     1                                             -

Навчальний матеріал з усіх предметів буде вичитано з розрахунку кількості навчальних тижнів:

1 – 8, 10 класи 34 тижні

9 класи             32 тижні

11класи            30 тижнів з ущільненням матеріалу відповідно до Інструктивно-методичних рекомендацій щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011 – 2012 навчальному році.

Відповідно до профілю навчання передбачено вивчення таких спеціальних курсів:

-  11-Б – українська філологія    Основи науки про мову

-  11-В – історичний                  Історія України І половини ХХ століття в особах

-  11-Г – технологічний             Технології

-  10-А – українська філологія    Основи теорії літератури

-  10-Б – технологічний             Технології

Предмети варіативної частини відповідають програмам, затвердженим та рекомендованим Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України.

Предмети визначено в межах гранично допустимого навчального навантаження учнів з урахуванням їхніх інтересів та потреб, а також можливостей закладу освіти щодо навчально-методичного та кадрового забезпечення.


Годинник
Міні-профіль
Привіт: Гість
Повідомлення:

Привіт шановний, зареєструйся або авторизуйся.

Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
javascript:// javascript://
Всього відповіло: 157
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Корисні ресурси
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz