![]() | |
Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Білоцерківської міської ради | |
| Психологічна служба
З 01 березня 2017 року при центрі практичної психології, соціальної і виховної роботи управління освіти і науки Білоцерківської міської ради працює «Телефон довіри» для учнів, батьків, педагогів, який працює в робочі дні:
з понеділка по четвер – з 18.00 до 20.00 години, у суботу – з 12.00 до 14.00 за номерами: 063 302 42 71; 098 705 21 74; 098 705 26 78.
" Психологічна служба в системі освіти - це сукупність закладів, установ, підрозділів і посад, що складають єдину систему, основа якої становлять фахівці у сфері практичної психології та соціальної педагогіки: практичні психологи, соціальні педагоги, методисти, директори навчально-методичних кабінетів психологічної служби. Основною метою діяльності служби є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров'я і соціального благополуччя усіх його учасників: вихованців. учнів, студентів, педагогічних та науково-педагогічних працівників. Соціально-педагогічний патронаж спрямований на надання соціально-педагогічної допомоги соціально незахищеним категоріям вихованців, учнів і студентів з метою подолання ними життєвих трудношів та підвищення їхнього соціального статусу." Головним напрямком роботи психологічної служби школи в 2017 – 2018 навчальному році є психологічний супровід навчально-виховного процесу, що реалізується через: • створення психолого-педагогічних умов для повноцінної реалізації особистісного, інтелектуального потенціалу учнів; • надання психологічної допомоги учням з особливими освітніми потребами (в умовах інклюзивного навчання) з метою їх успішної інтеграції в освітнє середовище; • формування в учнів свідомого ставлення до життя, навичок здорового способу життя, умінь та навичок поводження в складних життєвих ситуаціях. • проведення психодіагностичної роботи: обстеженя, діагностики учнів, класних колективів, умов навчання та розвитку; • психологічна підтримка дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах; • профорієнтаційну роботу: усвідомлений вибір старшокласниками професії, орієнтуючись на їхні здібності, можливості, ціннісні орієнтації; Положення про психологічну службу системи освіти України. |
|