79760417649869882025.png
Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Білоцерківської міської ради  
Меню сайту
Новини ПедПРЕСИ
Календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Погода
Міні-чат
200
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сторінка логопеда

Васильєва Інна Петрівна
Вчитель-логопед вищої категорії,
вчитель-методист логопедичного пункту управління освіти і науки Білоцерківської міської ради 

  
 

 
 
 

 

Найбільша розкіш на Землі – це розкіш спілкування. 
                                                           (Екзюпері)

 

Графік роботи

 

Понеділок    10.00  -   16.00

Вівторок      12.00   -   15.00

Середа        12.00   -   16.00

Четвер        11.00   -   15.00

П’ятниця     10.00  -   16.00

 

    Логопедична служба є необхідним  компонентом системи загальношкільного
навчання, основна мета якого – надання кваліфікованої логопедичної допомоги
учням загальноосвітніх навчальних закладів, що мають різні вади усного та
писемного мовлення. Основними завданнями вчителів-логопедів, як визначено нормативною
базою, є  діагностика і корекція існуючих мовленнєвих порушень та своєчасне попередження ускладнень та неуспішності в 
навчанні, що ними зумовлені. Також одним із напрямків діяльності логопедичної
служби є популяризація логопедичних знань серед педагогічних працівників та
батьків дітей-логопаті
в.

    На логопедичному пункті комплектуються такі групи дітей:

 

   з вадами читання і письма, зумовленими порушенням
мовленнєвого
 розвитку;

 

   з фонетико - фонематичним порушенням мовлення;

 

   із загальним недорозвитком мовлення;

   з вадами вимови окремих фонем;

 

   з дизартрією, алалією, ринолалією (консультаційно).

 

 

 

 На логопедичному пункті одночасно працює 25–30 дітей.

 

 


Що таке дзеркальне письмо


 


Я навчаюсь говорити…

Слово хочу повторити.

Язичком я так і сяк -

Не виходить щось ніяк.

Гавкає в дворі собака,

Так скажу: "Піся басяка".

Хочу попросити соку,

Говорю: "Ма, дя мі сьоті".

"Кізьку по! По "Куйкі Яби!" -

Почитати прошу в мами.

Мама важко так зітха:

"Ой, "сісєня, кайбася,

Піньки, вожки, юськи, паті…",

Ти навчишся розмовляти?"

Я ще трішки підросту,

Сам усіх учить почну.

 



 


 



 
 

 

   

    Проект, над яким працює вчитель-логопед Васильєва І.П.«Попередження 
та корекція порушень читання та письма в учнів молодшого шкільного віку в умовах
логопедичного пункту».

 

 


 

Учень повинен дивитись уважно, слухати уважно, звертати
увагу
  на рухи  своїх рук, коли  він пише, і своїх  вуст, 
коли говорить.  Лише  тоді 
можна
навчити 
дитину  правильно  читати 
та  писати.

 

                                                          Англійський професор Т.Р. Майлс,  автор наукової праці «Розуміння дислексії».
 


 

Логопедичні будні у
віршованій формі

 


Логопед навчає Гната       

Звук [Р] гарно вимовляти.

Аж спітнів. Та знову Гнат

Каже: "Йиба, йічка, йак".


Час пройшов... Наш Гнат
тепер

Гордо промовляє: "Р-р-рев,

Р-рожка, стір-р, верр-росипед...
От зр-радіє р-рогопед!"

 


 

 



 


 



 
 

   


 


  

 

                                                                                              

 

 

 

 


 
Годинник
Міні-профіль
Привіт: Гість
Повідомлення:

Привіт шановний, зареєструйся або авторизуйся.

Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
javascript:// javascript://
Всього відповіло: 280
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Корисні ресурси
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz