79760417649869882025.png
Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Білоцерківської міської ради  
Меню сайту
Новини ПедПРЕСИ
Календар
«  Березень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Погода
Міні-чат
200
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Березень » 6 » Чому наші діти жорстокі?
14:27
Чому наші діти жорстокі?

           

 Суспільство завжди пред'являло, і буде пред'являти до педагогів найвищі вимоги. Для того, щоб вчити інших, потрібно знати більше, ніж всі інші. Вчитель повинен не тільки володіти методикою виховання і навчання дітей, але і мати знання в довколишніх наукових галузях, різних сферах суспільного життя, орієнтуватися в сучасній політиці, економіці та ін. Учитель   повинен вчитися всьому постійно, тому що в особах його вихованців, перед ним кожен рік змінюються тимчасові етапи, поглиблюються і навіть змінюються уявлення про навколишній світ. Також педагог повинен іти в ногу з сучасними дітьми, чути кожного, знати їх наміри та уподабання. А сьогоднішні діти не такі як були ще десятиліття тому.  

 

                 Усвідомлюючи це,  педагогічний колектив школи під час карантину  спільно із психологічною службою школи, заступником директора школи з виховної роботи розглядали питання жорстокості сучасних підлітків. На засіданні педагогічного клубу "Відверти розмова"  піднімалося питання: "Чому наші діти стають жорстокими?" .  Під час жвавої дискусії обговорювали підняту проблему у телепрограмі "Про головне". Психолог школи Сердюк В.І. чітко визначила головні питання, на розв'язання яких має спрямувати свої зусилля кожен педагог школи. Розповіла, що допомогти таким дітям, яких просто заганяють у кут та усіма способами опускають її самооцінку, можна тільки піднявши останню та допомігши зрозуміти, що так відбувається не завжди. Порадила педагогам помічати кожного учня, відчувати його, спробувати знайти контакт з ними.

              Сподіваємося, що класні керівники, учителі - предметники не лише  поповнили скарбничку своїх знань, але й знайшли ефективні, пріоритетні для себе прийоми розвиваючої та корекційної роботи з дітьми і батьками, щодо подалання агресивної поведінки підлітків. 

   

Переглядів: 115 | Додав: Вчитель | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]