79760417649869882025.png
Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Білоцерківської міської ради  
Меню сайту
Новини ПедПРЕСИ
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Погода
Міні-чат
200
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Грудень » 7 » Взаємодія школи з позашкільними закладами
13:08
Взаємодія школи з позашкільними закладами

Організація позанавчальної діяльності учнів, виконання завдань навчально - виховного процесу буде успішним лише за умов тісної співпраці з позашкільними закладами та установами, громадскістю міста. Розуміючи це, педагогічний колектив школи ще на початку навчального року координує свою діяльність із закладами мікрорайону, складає спільні плани, програми, впроваджує проекти. Уже стало доброю традицією співпрацювати з працівниками бібліотек №2, №8 та ЦДБ. Щотижневі зустрічі на бібліотечно - інформаційних заняттях, майстер - класах, засіданнях круглого столу, зустрічі з відомими людьми міста, області, відвідування тематичних виставок, літературних віталень - ось далеко не повний перелік тих заходів, які проводяться спільно  школою та працівниками бібліотечної системи міста. Особливо хочеться подякувати бібліотекарям  Наталії Анатоліївні Янківській та Юлії Михайлівні Животівській (бібліотека №2) у проведенні й організації загальношкільних заходів з вихованцями школи 2-5 класів. 

Креативність, нестандартність вирішення поставлених задач допомагає працівникам бібліотеки №8 Шпак Тамарі Антонівні, Кабулі Інні Анатоліївні. Учні 8-9 класів залюбки відвідують клуб “Юні чомучки” та юридичний лекторій “Підліток і закон”.

Кімната казок – один з найулюбленіших куточків бібліотеки. Тут діти мають можливість відпочити, послухати казки, зустрітися з улюбленими героями книг під час вистав самодіяльного лялькового театру “Книга і лялька”та відгадати казкових героїв намальованих на стінах кімнати казок.

Бізцінною є допомога працівників краєзнавчого музею міста у проведенні уроків історії, природознавства, тематичних годин спілкування. Працівники музею стали постійними помічниками класоводів  у проведенні майстер - класів, уроків природознавства та курсу " Я і світ".

Головна турбота такої спільної роботи – зробити все для того, щоб дитина і в сім’ї, і в позашкільних закладах, і в школі ні на хвилину не залишалася в ізоляції, не допустити того, щоб вона втратила самоповагу.
Установка на взаємозв’язок і співробітництво школи  і позашкільних закладів набуває дійового характеру, якщо вони забезпечуються такими діями: спільне стимулювання розвитку духовно-моральних, інтелектуально-творчих, естетично-пізнавальних сил дитини, створення умов для постійних вправ у набутті позитивного досвіду соціально-перетворюючої діяльності, яка відповідає інтересам і творчим потребам дитини; об’єднання сил у збагаченні загальної культури та інтелектуальних здібностей; створення умов для максимального використання і стимулювання тих творчих здібностей, які відповідають природним особливостям дитини. 

 

Переглядів: 307 | Додав: Вчитель | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]